Wij zijn verzot op augurken, zure welteverstaan, en willen het genie van de guurk hier bezingen. Daarnaast willen wij ook de wereld verbeteren. Het hoeft geen betoog dat het eerste prioriteit is. We zijn dan ook van hier. Nog iets: we houden van ironie. En: feel free to leave a message.

donderdag 23 april 2009

Heden ten dage ben ik verslaafd aan

chocolade, mails checken, Temptation Island zien en erover roddelen (bij gebrek aan dergelijke verstandelijk gehandicapte johnnykèrels ende marinawuvven in de eigen vriendenkring; houwen zo!), augurken, nagelbijten (bweikes), lentegeur, mijn lief missen, mijn lief sms'en, mijn lief mailen, aan mijn lief denken, over mijn lief vertellen, aan mijn lief vertellen via de telefoon, mijn lief ophemelen, mensen buggen met mijn verhalen over mijn lief, "Sasa?" zeggen tegen Vlaamse kindjes die dat niet kunnen begrijpen, zwarte kindjes zoeken in het straatbeeld om "sasa?" tegen te roepen, flauwe grappen, lachen met Davy Gilles (wie?), lachen met Ienjaske, lachen met missen België, lachen met Regi (ik kan niet geloven dat die kerel bloed door zijn aders heeft stromen, hij is van een ruimteschip gevallen zeker weten), lachen met Angelina Jolie (voor wie haar niet kent: zij is de uitvindster van het 'oriëntaal kind'-accessoire, maar nu blijkt dat er veel onderhoud aan is, meer zelfs dan aan een chihuahua, is het toffe er een beetje af), dromen van wat nog komen zal, nachtmerries hebben over de toekomst en wat niet komen zal, nummers vergeten, vals zingen, het neoliberalisme bestrijden, schrijven, lijden, gelukkig zijn, oefenen op een realistische glimlach voor zakelijke aangelegenheden, pseudo-niet-onder-de-indruk -zijn bij impressionante mensen, nachtmerries over de financiële crisis en het zoeken naar een job, blabla'en op facebook, blabla'en via mail, blabla'en via de telefoon, blabla'en via een antwoordapparaat, blabla'en in real life, nadenken over het 'zijn', het ontwijken van huishoudelijke taken, woordspelingen, mooie zinswendingen, poëzie in het dagelijkse leven, lieve oprechte mensen, "gasjes", hysterisch doen, het schoenenkopen vermijden, verstandig geld besteden (meestal dus niet, het is nu eenmaal crisis), mezelf in vraag stellen, mijn handelingen in vraag stellen, krom lopen als een vraagteken, doelloos zijn en dan weer een doel vinden, beseffen dat ik gelukkig ben, beseffen dat ik niet altijd gelukkig ben, beseffen dat ik sjans heb, beseffen dat ik een leuteraar ben, houden van het leven, langdradig zijn, kort van stof zijn, met mijn ogen draaien, een oprechte blik uitgooien, Engels, Swahili, Postsecret, geitenkaas, kunstzinnigheid, blije mensen, niet grappig zijn, niet onderhoudend zijn, de tijd laten zijn

Geen opmerkingen: