Wij zijn verzot op augurken, zure welteverstaan, en willen het genie van de guurk hier bezingen. Daarnaast willen wij ook de wereld verbeteren. Het hoeft geen betoog dat het eerste prioriteit is. We zijn dan ook van hier. Nog iets: we houden van ironie. En: feel free to leave a message.

dinsdag 3 maart 2009

"Dimi zat met zijn hand onder mijn rok"

Ik heb nu een goed contact met de geest van mijn groottante haar hondje, een schattige pekineesje met de naam Marioly. Zij geeft mij raad op alle vlak en ik kan altijd bij haar terecht. Zo wist ik niet welk carrièrepad te kiezen, en zij gaf mij de raad: "Als je fotomodel wilt worden, moet je écht wel iets aan je neus laten doen. En als je liever voor actrice gaat, dan moet je écht wel speciaal beginnen doen." Het is daarom dat ik ben begonnen met mijn klein vingerhoedenwinkeltje in afwachting van het maken van een definitieve keuze. Ik ben namelijk nogal bang om later mijn echte vrienden niet meer te kunnen onderscheiden van zij die enkel voor mijn roem met mij omgaan. Ook op de momenten dat ik er fysiek en emotioneel compleet doorzit, wanneer ik bijvoorbeeld besef dat ik binnen de maximum acht jaar drie kinderen wil (jongen, meisje, jongen) maar dat ik me nog niet klaar voel om de borst te geven, dan zegt Marioly mij dat mijn grootste angst het zoeken naar de prins op het witte paard is (zo waar!) en dat ik nu eventjes een break moet nemen van het zoeken naar de ware liefde en dat het singleleven ook wel zijn goede kanten heeft. Ja, die scéances hebben echt wel hun nut. Toch wil ik eventjes aan de fans vertellen dat ik helemaal geen nieuwe vriend heb. Die schermutseling met Dimi op de dansvloer van de Carré waarbij zijn hand plots onder mijn rok zat, was niet meer dan een vriendschappelijk gebaar omdat de naad van mijn onderbroek zichtbaar was doorheen mijn legging. En het was bovendien helemaal geen microkini die ik aanhad, het was een G-string. En ik ben het echt wel beu dat ik mij moet verantwoorden voor elke leuke avond. Ik heb momenteel geen vaste vriend, ok? En ook Hans en ik hebben AB-SO-LUUT NIET gekust. Mijn wijlen Marioly en ik hebben ook nog andere gedeelde interesses: recepten met pijnboompitjes, seks met truckers en kindernaampjes die op "Y" eindigen. En ik heb nog zoveel te vertellen, maar misschien kunnen we de vertelsels spreiden over verschillende boekskes? Ik heb namelijk ook nog wel een interview te geven waarin ik uitgebreider over mijn 'kinderwens' spreek (ik zal zelfs namen noemen!) en over mijn conflict met Gert Vergulst en Axel Verbeuzeleire. Tot dan!

Naar: Dag Allemaal.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wij snappen da volkomen, wij zijn zeer meelevende fans van u! Maar wij vinden tevens da we recht hebben om als fans op de hoogte te zijn van uw privéleven en ons daar mateloos mee te bemoeien. Zo vinden wij den Dimi ne player,ne mokkenvanger die u van huis, inboedel en vingerhoeden wil bestelen. Wij verstaan ni dat de Marioly daar nog niks van gezegd heeft. Daarentegen vinden wij den Hans nen idealen man en stemmen op hem, want wij emmen een poll geopend op onze fanpagina (www.sophiemeerindendagallemaal.be). Dimi haalt 0,1% en den Hans 99,9%! Laat zeker iet achter in ons gastboek!

Wij blijven u op de voet volgen in Story, Dag Allemaal en co. Wij hebben buiten 't onderhoud van de site niet veel anders te doen.

Groetjes,

uw trouwe fans!!